11/14/2012

Oh..Pening.. Sapa nak jadi penyewa rumah aku nie..

Aku dah tekad. Next year aku nak beli rumah untuk buat investment. target nak cari rumah sub sale.

sebab apa yang aku pelajari dari seminar mamat hansem  masa beli rumah pun kena untung...

But banyak kekangan yang aku perlu settle kan sebelum aku boleh beli rumah nie..

1. Record CRISS aku mesti canteq. so dalam usaha mencanteqkan record criss aku tu. so aku tengah berusaha settle kan pajak gadai emas aku.. personal loan RHB aku. then buka ASB aku.. supaya Bank senang nak luluskan loan aku

2. Kena buat satu aggrement untuk menyewa rumah aku tu.. aku tengah pening berapa nak letak harga sewa rumah..  yang menjadi OH!!! PENING!!! sapa yang nak jadi penyewa rumah aku  nie. Sebab apa aku nak kena buat aggrement nie.. he he he.. inilah salah satu teknik nak kasi bank lulus loan aku..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...