11/24/2012

Oh Pening...Ruginya

Sesuatu yang rugi.. kepada aku ckp macam tu.. cuba korang beli metro hari or baca online. tengok yang kalu color merah tu


MEDI-MESRA CareManagement Sdn Bhd (Medi-Mesra), penganjur Pameran Hartanah Bumiputera 2012 (BPEX 2012) meletakkan sasaran untuk mencatatkan nilai transaksi jualan sehingga RM40 juta nilai kediaman pada pameran kali ke-17 yang diadakan di Pusat Pameran Mid Valley bermula semalam.

Pengarah Urusannya, Shikin Taib berkata, pameran BPEX 2012 menyediakan kira-kira 3,200 unit kediaman daripada 55 pemaju hartanah di lokasi sekitar Kuala Lumpur, Selangor dan Negeri Sembilan.


“Antara yang menarik dalam pameran kali ini adalah kediaman yang ditawarkan meliputi semua jenis dengan harga bermula dari RM160,000,” katanya ketika ditemui, semalam.

Menurut Shikin, semua unit yang ditawarkan pada pameran kali ini mencatatkan nilai mencecah RM3 bilion dan pihaknya mensasarkan untuk menjual kira-kira empat peratus daripadanya.


“Selain kediaman, pameran ini juga turut menawarkan lot banglo dan dan lot perniagaan bagi mereka yang ingin mencari hartanah untuk pelaburan jangka panjang,” katanya ketika ditemui.


Beliau berkata, terdapat beberapa faedah yang ditawarkan Medi-Mesra kepada pembeli seperti jumlah rebat 20 peratus, diskaun pembelian rumah sebanyak 12 peratus, insentif pembelian menarik merangkumi caj guaman dan caj pinjaman percuma serta tiada faedah dikenakan ketika pembinaan.


Antara pemaju yang mengambil bahagian adalah Sime Darby Property Berhad, Seri Pajam Development Berhad, IJM Properties Sdn Bhd, Glomac Berhad, Lebar Daun Development Sdn Bhd dan Bulatan Mekar Sdn Bhd.

sumber artikel <klik sini>>

harga RM160000
kalu korang buat full loan 40 tahun bulan2 baru: RM729, if 90% monthly RM656

Pastu no 2 discount 12% banyak tu, then ada package dah siap baru start bayar. lagi menarik x yah pening fikir nak bayar bulan2 but rumah entah bila siap

no 3: aku rasa seorang orang tahu developer nie.. aku  tak perlu mention la.. confirm rumah korang akan siap



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...