11/11/2012

Oh Pening.. Air pulak buat hal....

Tengah hari tadi aku nak keluar coz ada kenduri cousin aku belah mak..

Bila nak tutup gate pagar rumah nampak la.. benda nie.....



ini kalu di biarkan boleh melambung bil air rumah aku nie.. dah la.. tiap2 bulan free je.. coz kerajaan selangor bayar. kalu aku x settle bulan nie.. sure first time aku kena bayar setelah 3 tahun menetap. so benda nie telah menyebabkan aku menjadi

OH!!! PENING!!!!

Elektrik pun belum settle datang pulak satu lagi masalah... adoi.... memang bulan nie $$$ terbang banyak la..

bila difikir2 balik.. mesti ada sebab munasabab nie.. yang aku leh rasa and agak2.. coz bulan nie aku belum sedekah lagi.. so Allah gantikan la.. dengan benda lain. Tu la.. kalu kita kedekut.. sekejap je Allah leh tarik balik rezeki..

So ringan2 memberi sedekah walaupun RM1.

p/s: tangan Memberi lagi mulia dari tangan yang menerima



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...