11/09/2012

Oh Pening.. Nak beli ke Tidak...

Sebenarnya aku dah lama idam nak beli satu lagi rumah sebagai investment

Terbaru dapat info yang SP Setia akan lunch Apartment baru di Setia Alam. Suatu tempat yang aku rasa akan meletup lagi 2 -3 tahun. Sekrang pun dah ada Setia Alam Mall.

Lagi pun tempat nie cuma dalam 6 KM dari rumah aku sekrang nie.  Yang buat pening nye nak beli ke tidak....

untuk pelaburan aku rasa after siap rumah ni koman2 pun boleh cecah RM300K.

Maklumat tentang Apartment seperti berikut


Seri Intan

Keluasan Binaan : 850 kaki persegi
Harga: Min 181k Max 185k

Jumlah tingkat: 10
Jumlah tmpt letak kereta untuk 1 rumah: 2
Jumlah rumah: 800 (16 unit setingkitx 10 tingkat x 5 blok


Seri Kasturi


Keluasan Binaan : 950 kaki persegi
Harga: Min 229k Max 233k

Jumlah tingkat: 10
Jumlah tmpt letak kereta untuk 1 rumah: 2
Jumlah rumah: 640 (16 unit setingkitx 10 tingkat x 4 blok)


harga tu aku rasa belum 7% discount untuk BUMI.

Yang menjadi OH!!!! PENING!!!! ialah syaratnye

1. Sedia bank draft bernilai rm5k
2. pergi ke SAWC bermula dari 8-16 Nov 2012 untuk mendaftar

Mana nak cari  5K dalam masa terdekat nie.. huhu.. Kalu la.. dia open tahun depan kan best.. Ada jugak Deviden ASB...  

Pastu masa dia bagi pun terlalu singkat..  OH!!! PENING !!! memang Pening....



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...