11/15/2012

Oh Pening . RM 100 jadi RM30 dalam masa 4 Jam

OH!!! PENING!!! pagi nie bila check balik wallet aku..
Macam mana tak pening dari RM 100


boleh jadi RM 30 dalam masa 4 Jam je... adoi...

so baik aku recall blk mana duit aku dah hilang RM70. itu la.. jika x ada penyata harian. pening memikirkan kemana duit aku dah hilang.. E-book Pakdi dah beli.. but x di ikut.. jadi mcm nie la..

1. Minyak = RM20
2. Toll( Sungai Rasau - USJ- LDP puchong intan- LDP Bukit Puchong- Grand Saga - Jalan Duta - Setia Alam) = RM 5.4. Sebab yang lain aku bayar guna Touch & Go

3. Air milo = RM1.50

4 Mkn kat area restoran Yus or Satey Willy. Apa yang aku and my family mkn mlm tadi

Tu dia . Burger daging bakar double + chesss = RM 18

Then next order. tak lengkap la.. kalu datang sini tak order benda nie.. Wajib order.. bagi aku satey yang terbaeq buat masa ni...

RM = 10.50. ( 10 cucuk ayam 5 cucuk Daging) 1 cucuk = RM 0.50 0.70

Next . Tengok la.. sendiri


RM=6

pastu air = RM5

total mlm tadi untuk mkn je = RM34.50

5. mainan anak = rm 5

total RM 20 + RM 5.4 + RM 1.5 +RM 34.50 + RM 5 = RM 66.4

OH!!! PENING!!!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...