11/28/2012

Oh pening bila nak start JV nie..

sambungan pasal JV beli rumah. yang mana belum baca post aku. boleh pi kat sini <JV>

2 minggu lepas aku ada bincang dengan rakan X-officemate aku.. Member aku nie handsome lagi macho..
Kami ada bincang pasal nak beli rumah and nak buat JV.

Then setelah aku duduk chat bersama dia.. tengok DSR, pastu tanya dia kot2 ada loan yang sangkut. then kira balik dia punya komitmen. nampaknya semua ok..

masalahnya bila aku nak start JV nie,.. OH!!! PENING!!! nya.. member dah start tanya tu..
coz kalu nak start JV dah kena start buat survey area mana yang hot. supaya senang nak sewakan..

kepada partner JV aku.. tunggu la.. tahun depan coz.. hujung2 tahun nie kebanyakkan quota bank dah full

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...