9/22/2013

Sukarnya Mendapatkan Syiling 10 Sen Bunga Raya Tahun 2003

Sambung Cerita pasal duit Syiling.

Mlm tadi kumpulkan semua duit syiling dalam rumah sebab nak bank in next week. Total duit Syiling 10 Sen ada dalam 380 Keping. Tetapi Syiling tahun 2003 hang ada 2 Keping je. Huhu.

Untuk Maklumat korang Syiling 10 Sen Tahun 2003 boleh di jual di pasaran harga antara RM2-RM4 Sekeping. Kalu korang ada 100 Keping boleh untung dalam RM200-400 hinggit. Nie la orang cakap cara mudah buat duit.. he he he. Kepada korang yang ada 10 sen 2003 just simpan la dulu. mana tau lagi 10 tahun harga boleh cecah RM10 Sekeping.


mari layan gambar Duit Syiling OH nie






5 comments:

  1. Salam. Tengah pusing-pusing. Terjumpa blog ni, saya ni peminat syiling juga. Jemputlah ke blog saya, perkongsian tentang syiling error.

    ReplyDelete
  2. Salam,
    Ini dia link ke blog saya atau klik aje Nsdk kat atas tu. Nsdkcoins.blogspot. com.

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum, kepada yg berminat nak beli wangkertas negara Libya (1/4, 1/2, 1, 5, 10, 20 & 50 dinar) sila hubungi saya, www.facebook.com/matjaafar

    saya juga ada sikit koleksi 10 sen tahun 2003 utk dijual (jika harga dipersetujui kedua-dua pihak)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq tuan,
      Buat masa nie sama masih suka mencari dari membeli.

      tq

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...