1/13/2013

Cara buat duit dengan mudah

Salam semua

Kali ni OH nak bercerita cara mudah buat duit. Sambil2 kita melayan internet tak salah kalu buat survey. lagi pun bukan nye lama 2-10 minit je.

Buat masa ini, EnSurvey merupakan satu-satunya komuniti soal selidik internet di Malaysia yang memberi ganjaran kepada kita, setiap kali kita menjawab beberapa soalan tinjauan yang ringkas dan menyeronokkan.

Apa yang perlu anda buat. just hanya daftar disini secara percuma  Sudah daftar jangan lupa verify pada link yang dikirimkan di email.

EnSurvey akan membuat bayaran sebanyak RM0.50 hingga RM20.00 bagi setiap tinjauan (bergantung kepada pihak klien) dan setiap tinjauan mempunyai had bilangan respon yang tertentu. Tawaran yang cukup menarik!

Walaupun sedikit but bagi OH tetap jugak $$$. So peluang yang dah ada depan mata jgn tengok je.. kang nnt melepas. mungkin yang tidak pernah menerima langsung menjana pendapatan dari internet. Ini lah peluang anda EnSurvey

contoh nie yang OH punya. hari nie punya survey dah dapat RM0.80. ambek masa 2 minit je


untuk menggandakan pendapatan anda, korang perlu menjemput rakan-rakan menerusi program referral sama ada melalui promosi di Facebook ataupun e-mel. 

Setiap kali seorang rakan anda mendaftar menerusi program rujukan kita, EnSurvey akan memberi 2.5% pendapatan ekstra kepada kita. 





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...