7/22/2013

OH! PENING!!! : Pasal Campak Mayat kat Kawasan Perumahan OH nie

Adoi.. abis tercemar kawasan perumahan OH pasal kes nie... dah la.. dulu kawasan nie tercemar dengan asap kilang.. (Nasib kilang dah tutup).. nie main campak2 lak orang dalam kolam.

Lepas nie rasanya dah tak ada orang nak memancing kat kolam tu sebab mesti ikan2 tu dah makan sikit isi si mayat tu ha ha ha..

lepas nie tak boleh balik malam2 dah la.. huhuhu

KLANG: Mayat seorang lelaki yang dipercayai mangsa bunuh dijumpai terapung di dalam tasik berhampiran kawasan perumahan Aman Perdana, di sini hari ini.

Ketua Polis Daerah Klang Utara ACP Mohd Shukor Sulong berkata mayat dengan kesan tetakan itu ditemui orang awam pada jam 9.45 pagi sebelum memaklumkan penemuan kepada polis.
"Tiada dokumen pengenalan diri ditemui dan siasatan awal mendapati beberapa kesan kelaran pada mayat termasuk di leher, kaki dan pergelangan tangannya," katanya kepada pemberita di sini hari ini.

Katanya polis juga mendapati ada kesan hentakan pada kepala mangsa selain tanda-tanda pergelutan.


Polis percaya mangsa yang berusia dalam lingkungan 40-an ini diculik di kawasan lain sebelum dibawa ke lokasi kejadian dan berlaku pergaduhan sebelum dia dibunuh dan dicampak ke dalam tasik, katanya.


"Mayat dihantar ke Hospital Tengku Ampuan Rahimah untuk dibedah siasat dan orang ramai yang kehilangan ahli keluarga atau kenalan diminta menghubungi balai polis berhampiran atau pegawai penyiasat ASP Chua di talian 019-3193193," katanya. - Bernama

sumber: http://www.hmetro.com.my/myMetro/articles/Mayatlelakidijumpaiterapungdalamtasik/MA/Article/index_html

1 comment:

  1. Raya2 ni OH xnk buat open house ker?? blh beli karipap kt area rumah OH :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...